top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverVan Klein naar Groot

Informatie

Bijgewerkt op: 4 okt. 2019

Start datum: 5 mei 2018 Van Klein naar Groot is een (persoonlijke) blogger die openlijk haar verhaal en ervaringen deelt over haar vroeggeboorte. Persoonlijk vind ik het belangrijk dat mensen weten wat een (extreme) vroeggeboorte inhoud, wat de oorzaken/gevolgen hiervan zijn en wat voor een impact dit heeft voor de ouders en het kind. Voor meer informatie over alle verhalen, ontwikkelingen, ervaringen en activiteiten rondom het onderwerp: (extreme) vroeggeboorte kun je hier terecht. Ik deel niet alleen mijn eigen verhaal/ervaringen worden gedeeld maar ook andermans ervaringen. Ik ben niet alleen zelf bezig om dit platform omhoog te werken maar ook ben ik vrijwilligster bij de Vereniging van Ouders van Couveusekinderen.

Je kunt met mij contact opnemen om naar jouw verhaal te komen luisteren als (ex-) couveuseouder, kind of naasten. Dit contact kan door middel van verschillende contactmogelijkheden plaats vinden. Daarnaast kun je mij uitnodigen om te spreken als ervaringsdeskundige op het gebied van een (ex-)prematuur/dysmatuur en wat mijn (onzichtbare) gevolgen zijn.




11 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page