top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverVan Klein naar Groot

Contact

Bijgewerkt op: 4 okt. 2019


📧 : vankleinnaargroot_@hotmail.com 🖱️ : www.linktr.ee/vankleinnaargroot 💬 : Facebook | Van Klein naar Groot 🖥️ : Skype | @vankleinnaargroot 📸 : Instagram | @vankleinnaargroot


Heb jij interesse in contact? Of wil jij meer weten? Stuur mij een berichtje en ik reageer zo snel als ik kan. Wil jij nog meer zien over mijn leven als ex-prematuur? Volg me dan ook even op Instagram voor meer exclusieve kijkjes achter de schermen. 😉

Ik ben heel erg benieuwd naar al jullie verhalen en vragen. Wie weet spreken wij elkaar snel via een (e-mail)berichtje, telefonisch- en of Skypecontact en nog wel leuker misschien ontmoet ik jou snel in het echte leven buiten social media om! Tot snel.


3 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page